Over Biddo

Missie, visie & strategie

Onze Missie

Biddo laat aanbod en vraag tussen aanbieders van auto’s en auto handelsbedrijven zo dicht mogelijk op elkaar aansluiten door het aanbieden van diensten en systemen die transacties bevorderen.

Onze Visie

Biddo wil een gewaardeerde partner zijn door kwaliteit te bieden en garanties waar te maken waarbij ons stabiele fundament en moderne kijk op automotive remarketing ons in staat stelt relaties op te bouwen voor de lange termijn. Door in te zetten op technologische voordelen en state-of-art toepassingen mikt Biddo op gebruiksgemak, toegankelijkheid, transparantie en een gezonde interne concurrentie om onze klanten de beste prijs in de markt te bieden.

Onze Kracht

  • De Slagkracht van 6 grote inkopers
  • Volledige ontzorging van het inruilproces
  • Altijd snel een gegarandeerde bieding
  • Transparante biedingen en uniforme intake met uitgebreide rapportage
  • Betaling, afhandeling en afhalen binnen 5 werkdagen
  • Altijd de beste prijs uit de markt

Onze Doelstelling

Biddo wil binnen vier jaar samenwerken met tien organisaties die behoren tot de top twintig van grootste auto retail organisaties in Nederland om zodoende tienduizend transacties per jaar af te wikkelen via haar systemen.

6

Partners


slagvaardig, krachtig en vooruitstrevend
600

taxaties per dag


door ervaren en opgeleide taxateurs
30000

auto's per jaar


afgehandeld binnen 5 werkdagen
1

platform


en altijd de beste prijs uit de markt

Onze Strategie

Biddo vaart op de kracht van technologie en mobiele toepassingen. Als het gaat om marktbewerking richt Biddo zich op de top 20 automotive retailorganisaties. Hoewel Biddo een volumedoelstelling heeft stelt Biddo kwaliteit boven kwantiteit omdat Biddo de overtuiging heeft dat kwantiteit volgt op kwaliteit. Dit betekent dat potentiële samenwerkingen met nieuwe doelgroepen of contractanten zorgvuldig worden afgewogen en ingericht. Pas als de huidige contractanten tevreden zijn en de capaciteit en kwaliteit van alle participanten ruimte laat voor nieuwe samenwerkingen, worden deze opgestart.

Biddo past haar diensten en systemen net zo lang aan op de vraag van alle stakeholders totdat de doelstellingen zijn gerealiseerd. Op deze wijze zal ons klantenportefeuille lineair stijgen met onze capaciteit en het collectieve belang van de samenwerkende partijen.